Javascript required
Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

שולי רנד חילוני / השיר שלו: נתי רביץ נולד מחדש | ישראל היום - אני שמעתי קלטות שלך עוד כשהייתי חילוני והתרגזתי, היה משהו שקומם אותי.

אני שמעתי קלטות שלך עוד כשהייתי חילוני והתרגזתי, היה משהו שקומם אותי. שולי רנד על יצירתו בתיאטרון, קולנוע ומוסיקה לפני התשובה ואחריה. כמו כל מגזר קטן ופרובינציאלי, גם אנחנו סובלים משנאה עצמית שמזכירה את האוטו אנטישמיות של ארגוני השמאל. 30 אלף חילונים וחרדים קנו את הדיסק שלו, והפכו אותו ליוצר החם בארץ. אבל במופע של שולי רנד בקיסריה זה קרה.

חשבתי שאהיה סטאר ביהדות כמו שהייתי בתאטרון, מתוודה שולי רנד. ×
×"שיר שלו: נתי ר×'×™×¥ נול×" מח×"ש | ישראל ×"יום from www.israelhayom.co.il
מה למיכל רנד יש לומר על הטענות הלא פשוטות שעלו כלפיה בתוכנית המקור? כמו כל מגזר קטן ופרובינציאלי, גם אנחנו סובלים משנאה עצמית שמזכירה את האוטו אנטישמיות של ארגוני השמאל. אני מרגיש זכות גדולה לראיין אותך, והאמת, שהרב שמעון שחר,. המחזה החדש של שולי רנד מנגיש את מאיר אריאל לקהל חילוני ודתי. שעות לפני אירוע החתונה של שולי רנד וצופית גרנט גילה הרון דאגה עמוקה לרנד: הקשיים והיתרונות של בעלי תשובה ביצירה. זוכה פרס אופיר 2004 ובפרס שר החינוך לתרבות יהודית . בני הזוג רנד, שניהם חוזרים בתשובה .

הנה התגובה הראשונה שלה אצלנו מיד אחרי שצפתה בתחקיר.

בני הזוג רנד, שניהם חוזרים בתשובה . אבל במופע של שולי רנד בקיסריה זה קרה. ישב שם קהל, חילוניים ודתיים כאחד (עם נטייה ברורה לכיוון רוב חילוני), עם עיניים נוצצות, מהחומר הטוב כפי שכינה אותם . שולי רנד מקווה שהשנה החדשה תבשר את שחרורו מנישואיו המסויטים,. המחזה החדש של שולי רנד מנגיש את מאיר אריאל לקהל חילוני ודתי. הדרך הנכונה ביצירה יהודית מקורית מול קהל חילוני. אני מרגיש זכות גדולה לראיין אותך, והאמת, שהרב שמעון שחר,. כך מגלה השחקנית מיכל רנד, רעייתו של השחקן, הבמאי והזמר שולי רנד, בעקבות תביעה שהגיש נגדם משרד הכרטיסים הדרן. מה למיכל רנד יש לומר על הטענות הלא פשוטות שעלו כלפיה בתוכנית המקור? 30 אלף חילונים וחרדים קנו את הדיסק שלו, והפכו אותו ליוצר החם בארץ. אני מספרת לו שאני לא בדיוק חילונית אלא גרוע מזה (בעיניו), רפורמית. אני שמעתי קלטות שלך עוד כשהייתי חילוני והתרגזתי, היה משהו שקומם אותי. שולי רנד על יצירתו בתיאטרון, קולנוע ומוסיקה לפני התשובה ואחריה.

אני שמעתי קלטות שלך עוד כשהייתי חילוני והתרגזתי, היה משהו שקומם אותי. שולי רנד על יצירתו בתיאטרון, קולנוע ומוסיקה לפני התשובה ואחריה. בני הזוג רנד, שניהם חוזרים בתשובה . כמו כל מגזר קטן ופרובינציאלי, גם אנחנו סובלים משנאה עצמית שמזכירה את האוטו אנטישמיות של ארגוני השמאל. המחזה החדש של שולי רנד מנגיש את מאיר אריאל לקהל חילוני ודתי.

ישב שם קהל, חילוניים ודתיים כאחד (עם נטייה ברורה לכיוון רוב חילוני), עם עיניים נוצצות, מהחומר הטוב כפי שכינה אותם . רייטינ×' - טלוויזי×
רייטינ×' - טלוויזי×" nrg - רוק×" עם כא×'ים: ראיון עם עוז ×–×"×'×™ from www.makorrishon.co.il
אבל במופע של שולי רנד בקיסריה זה קרה. הנה התגובה הראשונה שלה אצלנו מיד אחרי שצפתה בתחקיר. כמו כל מגזר קטן ופרובינציאלי, גם אנחנו סובלים משנאה עצמית שמזכירה את האוטו אנטישמיות של ארגוני השמאל. שעות לפני אירוע החתונה של שולי רנד וצופית גרנט גילה הרון דאגה עמוקה לרנד: הדרך הנכונה ביצירה יהודית מקורית מול קהל חילוני. ישב שם קהל, חילוניים ודתיים כאחד (עם נטייה ברורה לכיוון רוב חילוני), עם עיניים נוצצות, מהחומר הטוב כפי שכינה אותם . חשבתי שאהיה סטאר ביהדות כמו שהייתי בתאטרון, מתוודה שולי רנד. אנחנו מנסים להתרחק מהתיוג הדוסי.

הקשיים והיתרונות של בעלי תשובה ביצירה.

שולי רנד מקווה שהשנה החדשה תבשר את שחרורו מנישואיו המסויטים,. אנחנו מנסים להתרחק מהתיוג הדוסי. ישב שם קהל, חילוניים ודתיים כאחד (עם נטייה ברורה לכיוון רוב חילוני), עם עיניים נוצצות, מהחומר הטוב כפי שכינה אותם . אבל במופע של שולי רנד בקיסריה זה קרה. מה למיכל רנד יש לומר על הטענות הלא פשוטות שעלו כלפיה בתוכנית המקור? 30 אלף חילונים וחרדים קנו את הדיסק שלו, והפכו אותו ליוצר החם בארץ. אני שמעתי קלטות שלך עוד כשהייתי חילוני והתרגזתי, היה משהו שקומם אותי. הדרך הנכונה ביצירה יהודית מקורית מול קהל חילוני. הנה התגובה הראשונה שלה אצלנו מיד אחרי שצפתה בתחקיר. חשבתי שאהיה סטאר ביהדות כמו שהייתי בתאטרון, מתוודה שולי רנד. הקשיים והיתרונות של בעלי תשובה ביצירה. כך מגלה השחקנית מיכל רנד, רעייתו של השחקן, הבמאי והזמר שולי רנד, בעקבות תביעה שהגיש נגדם משרד הכרטיסים הדרן. המחזה החדש של שולי רנד מנגיש את מאיר אריאל לקהל חילוני ודתי.

זוכה פרס אופיר 2004 ובפרס שר החינוך לתרבות יהודית . אבל במופע של שולי רנד בקיסריה זה קרה. הדרך הנכונה ביצירה יהודית מקורית מול קהל חילוני. אנחנו מנסים להתרחק מהתיוג הדוסי. שולי רנד מקווה שהשנה החדשה תבשר את שחרורו מנישואיו המסויטים,.

אבל במופע של שולי רנד בקיסריה זה קרה. רייטינ×' - טלוויזי×
רייטינ×' - טלוויזי×" nrg - רוק×" עם כא×'ים: ראיון עם עוז ×–×"×'×™ from www.makorrishon.co.il
הדרך הנכונה ביצירה יהודית מקורית מול קהל חילוני. שולי רנד מקווה שהשנה החדשה תבשר את שחרורו מנישואיו המסויטים,. הנה התגובה הראשונה שלה אצלנו מיד אחרי שצפתה בתחקיר. מה למיכל רנד יש לומר על הטענות הלא פשוטות שעלו כלפיה בתוכנית המקור? הקשיים והיתרונות של בעלי תשובה ביצירה. המחזה החדש של שולי רנד מנגיש את מאיר אריאל לקהל חילוני ודתי. כך מגלה השחקנית מיכל רנד, רעייתו של השחקן, הבמאי והזמר שולי רנד, בעקבות תביעה שהגיש נגדם משרד הכרטיסים הדרן. אני מספרת לו שאני לא בדיוק חילונית אלא גרוע מזה (בעיניו), רפורמית.

המחזה החדש של שולי רנד מנגיש את מאיר אריאל לקהל חילוני ודתי.

זוכה פרס אופיר 2004 ובפרס שר החינוך לתרבות יהודית . חשבתי שאהיה סטאר ביהדות כמו שהייתי בתאטרון, מתוודה שולי רנד. אנחנו מנסים להתרחק מהתיוג הדוסי. בני הזוג רנד, שניהם חוזרים בתשובה . הנה התגובה הראשונה שלה אצלנו מיד אחרי שצפתה בתחקיר. כמו כל מגזר קטן ופרובינציאלי, גם אנחנו סובלים משנאה עצמית שמזכירה את האוטו אנטישמיות של ארגוני השמאל. מה למיכל רנד יש לומר על הטענות הלא פשוטות שעלו כלפיה בתוכנית המקור? ישב שם קהל, חילוניים ודתיים כאחד (עם נטייה ברורה לכיוון רוב חילוני), עם עיניים נוצצות, מהחומר הטוב כפי שכינה אותם . אני שמעתי קלטות שלך עוד כשהייתי חילוני והתרגזתי, היה משהו שקומם אותי. אבל במופע של שולי רנד בקיסריה זה קרה. 30 אלף חילונים וחרדים קנו את הדיסק שלו, והפכו אותו ליוצר החם בארץ. שעות לפני אירוע החתונה של שולי רנד וצופית גרנט גילה הרון דאגה עמוקה לרנד: שולי רנד מקווה שהשנה החדשה תבשר את שחרורו מנישואיו המסויטים,.

שולי רנד חילוני / ×"שיר שלו: נתי ר×'×™×¥ נול×" מח×"ש | ישראל ×"יום - אני שמעתי קלטות שלך עוד כשהייתי חילוני והתרגזתי, היה משהו שקומם אותי.. אנחנו מנסים להתרחק מהתיוג הדוסי. אני מספרת לו שאני לא בדיוק חילונית אלא גרוע מזה (בעיניו), רפורמית. אני שמעתי קלטות שלך עוד כשהייתי חילוני והתרגזתי, היה משהו שקומם אותי. כך מגלה השחקנית מיכל רנד, רעייתו של השחקן, הבמאי והזמר שולי רנד, בעקבות תביעה שהגיש נגדם משרד הכרטיסים הדרן. הדרך הנכונה ביצירה יהודית מקורית מול קהל חילוני.